  • Data: 2021-07-19 15:26:59
    Temat: Re: strzelał do dzika
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.07.2021 o 11:41, Olin pisze:

    > Mnie najbardziej fascynuje jego potrzeba wyskakiwania z dziwacznymi tezami
    > i bronienie ich do upadłego, ale może z tego właśnie czerpie szeroko
    > rozumianą radość życia.

    Raczej nieumiejętnosci przyznania się do błędu.

    To że się myli jest w sumie rzeczą ludzką - jak już pisałem policjanci
    się mylą częściej niż ogół, bo rekrutacja jest raczej negatywna i szansa
    na to że spotkasz na ulicy czy nawet na komendzie inteligentniejszego i
    ogólnie bardziej łebskiego niż średnia na stanowiskach niefizycznych
    jest nikła. Jak już się taki przypadkiem trafi i na testach go nie
    odrzucą to raczej z klienem nie ma interakcji tylko idzie w jakieś
    śledztwa. A i służba uszkadza psychikę. I potem masz takie klocki, że
    zdania nie zmieni - choćby był w ewidentnym błędzie i były źródełka że
    się myli. On się nie myli, chyba że przełożony wyda rozkaz;)

    --
    Shrek