eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawostrzelał do dzikaRe: strzelał do dzika
  • Data: 2021-07-19 15:28:28
    Temat: Re: strzelał do dzika
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:60f564f1$0$510$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 19.07.2021 o 11:23, J.F. pisze:
    >> Pomijajac IMO zbytnia ciekawosc, tzn najpierw spytac o wszystkie
    >> personalia a potem o sprawe,
    >> tudziez drobny brak uniwersalnosci i logiki w procedurach, to
    >> wroclawski
    >> dziala w miare dobrze.

    >Operator wypełnia kolejne pola i nie ma na kolejność pytań wpływu.

    Ale skoro pacjent lezy i dyszy, to ma szybko przelaczyc na dyspozytora
    karetek i o adres dla karetki pytac, a nie o personalia zglaszajacego,
    adres zamieszkania itp.

    Albo np wzywam karetke do ojca, korzystam z jego telefonu domowego.
    I co mam mowic na pytanie "z jakiego numeru pan dzwoni" ?
    A potem oni usilnie chca sie na ten telefon kontaktowac, sms wysylaja
    ... to niech sobie, k*, poprawia system, skoro nie maja wplywu.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1