  • Data: 2021-07-18 09:26:57
    Temat: Re: strzelał do dzika
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale to są dwa odrębne czyny karalne.

    Zależy od punktu widzenia - tak jak napisałem - jak kogoś zabijesz przy
    wyprzedzaniu to chyba za każde wykroczenie z osobna, które do tego
    doprowadziło cię nie ścigają. Tu w "spowodowaniu śmierci" masz w
    pakiecie nieudzielenie pomocy - jakbyś skutecznie udzielił to zarzut
    byłby inny;)

    > No, że mogliby ukarać za przekroczenie linii. Nb. jak stracił panowanie
    > i przekroczył, to ta kwestia nie istnieje, ale jak przekroczył (np.
    > wyprzedzając) i spowodował wypadek to MZ można ukarać.

    No ale ty postulujesz żeby wszytkie możliwe stawiać?

    > Mam wątpliwości czy to tak działa, właśnie dlatego, że są to czyny
    > odrębne i mogą być popełnione zupełnie niezależnie jeden od drugiego.

    https://alkopatrol.pl/kara-za-ucieczke-z-miejsca-wyp
    adku

    Trzeci paragraf - zabezpieczone przed ctrlc

    --
    Shrek