  • Data: 2021-07-10 08:35:52
    Temat: Re: strzelał do dzika
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-07-10, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > To znaczy że strzelano w stronę ludzi i teraz ci drą ryje. Oczywiście
    > można lecieć w tak chuja (nie bójmy się użyć właściwego słowa) i
    > twierdzić, że nie jest to przesłanaka, że ktoś został poszkodowany, ale
    > powiedzmy sobie uczciwie - to zadziała co najwyżej na prokuratora jak
    > będzie chciał bronić powiedzmy kulsona u odmówi wszczęscia postępowania.
    > Tu poszło do sądu a tam lecenie w chuja ma mniejszą skuteczność.

    Oni siedzieli w samochodzie. Ile było metrów do celu? MZ nie tak łatwo siedząc
    w samochodzie da się stwierdzić skąd konkretnie te głosy dobiegają, a czy
    lecieć w chuja czy nie, to nie zmienia faktu, że nie musiało się coś stać.

    > Ktoś krzyczał z kierunku w którym strzelali. Jak dla mnie jest to
    > oczywista przesłanka, że ktoś mógł zostać tym strzałem zraniony. To

    No ale jakby się nic nie stało to też by krzyczano, żeby nie strzelać. Wątpisz
    w taką możliwość?

    > trochę tak jakbyś minął robity w rowie samochód a potem tłumaczył, że
    > nie wiedziałeś że ktoś może być w środku - wszak mógł pójść do
    > najbliżeszj wioski po traktor.

    Rozbity wóz jest efektem wypadku. Krzyki nie muszą być tego efektem. Mogą np.
    oznaczać, uwaga, tam na drodze są ludzie. Nie jedź tam bo ich rozjedziesz. Nie
    musisz się wtedy zatrzymywać, wystarczy, że np. zawrócisz.

    --
    Marcin