  • Data: 2009-07-21 23:22:58
    Temat: Re: strona www + jakie prawo
    Od: "geres" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h45br5$o7l$1@news.dialog.net.pl...

    > Chyba żartujesz.

    A czemu miałby żartować? Przecież może napisać:
    "Uwaga. Jeżeli nie jesteś Polakiem nie wchodź na tę stronę."
    Może nawet napisać to w kilku językach.

    BTW. Youtube niedawno zorganizowało coś podobnego i niektóre filmy wyświetlają
    się tylko w niektórych krajach. A więc coś takiego da się zorganizować :)

    ---
    Pozdro
    gero