  • Data: 2003-10-07 20:17:31
    Temat: Re: stluczka pod geantem, troche zakrecone
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Matt" <m...@p...com> napisał w wiadomości
    news:3F830D9F.990187E1@polbox.com...
    > tutaj mozna wyliczac, np. skad tamten mial wiedziec ze on go nie widzi

    stad ze nie czytales pierwszego postu, poniewaz wyjezdzal zza budki na
    koszyki, poza tym nie wiem jak ty, ale jak ja jade po parkingu przed
    marketem i widze wyjezdzajacy samochod i mam watpliwosci co do intencji
    kierujacego to albo trabne albo sie zatrzymam, napewno nie licze na to ze on
    mnie widzi i sie zatrzyma bo tak liczyc moze jedynie amator