  • Data: 2011-05-23 07:30:44
    Temat: Re: stacje franczyzowe, a źródło paliwa
    Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Metoda jest uproszczona, ale jeśli jest skuteczna, to nie ma
    tu żadnego problemu.

    Badania wykonują podobno tylko stacje pod szyldami największych
    sieci (Orlen, BP... itd).
    Cała reszta zagarnia wszystko co podjedzie.

    BTW kiedyś zrezygnowałem z tankowania na jednej ze stacji
    Statoil. Powód: _czasem_ mieli wyjątkowo nędzne paliwo
    i to było widać (po zużyciu) i czuć (po zachowaniu auta).

    Reasumując: najlepiej tankować tam, gdzie badają (a raczej
    "sprawdzają") jakość paliwa i nie jest istotne jakie stacja ma logo.

    --
    CB