  • Data: 2011-05-23 18:35:13
    Temat: Re: stacje franczyzowe, a źródło paliwa
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-23 18:50, venioo pisze:

    > Chyba jaja sobie robisz. Myslisz, ze kierowca tak sobie jezdzi z towarem
    > wartym 50tys.PLN od stacji do stacji, moze gdzies przyjma???
    > To nie tryskawki czy chinskie tenisowki z jarmarku. Paliwo jest surowcem
    > strategicznym, dostawy paliw sa scisle kontraktowane, nie ma tak, ze
    > nagle zjawia sie nie wiadomo skad pan Miecio cysterną i mowi:
    > "bierzecie? bo jak nie to jade do kogo innego..."

    G. prawda.
    Świadcząc kiedyś pewną usługę na g..nej stacji benzynowej słyszałem
    rozmowy telefoniczne szefa. Najpierw zadzwonił do niego beczkowoziarz,
    że ma tani towar, po czym on pospiesznie odwoływał inna beczkę, po mniej
    konkurencyjnej cenie wciskając kit, że mu się nie zmieści.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.