  • Data: 2007-08-31 19:21:08
    Temat: Re: sprzet w samochodzie
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Atlantis pisze:
    > Krótkie pytanie: Czy podczas rutynowej kontroli drogówka ma prawo
    > zażądać włączenia laptopa leżącego na siedzeniu i sprawdzić, czy ma
    > legalny soft, czy nie na tam MP3 i/lub DivXów? Mogą zrobić to samo w
    > stosunku do palmtopa używanego np. do nawigacji? :)

    Ale skad maja wieziec czy soft jest legalny?
    Ja ma legalnego XP na laptopie, ale nie mam naklejki (zapodziala sie).
    Dzwonilem do M$ i zeby soft byl "legalny" trzeba
    1) miec oryginalny nosnik
    2) miec dowod zakupu oprogramowania
    3) miec naklejke

    Ale wystarczy spelnic dwa warunki zeby bylo OK.
    Z laptopem nie wize, ani plyty oryginalnej, ani FV.
    Czy to bylaby podstawa do zatrzymania laptopa ?