  • Data: 2006-04-28 18:54:58
    Temat: Re: sprawozdanie finansowe, a Monitor Sądowy i Gospodarczy
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

    I tak należy ogłosić i niestety zapłacić w przeciwnym wypadku sprawozdanie
    nie zostanie przyjęte i wpisane do Rejestru KRS, a później może być wszczęte
    postępowanie przymuszające (spotkałam się z takimi postępowaniami) i może
    zostać nałożona grzywna (ostatnio słyszałam, że było to po 1000 zł na
    każdego wspólnika).
    Warto też uzupełnić numer REGON i numer NIP - wpisy zwolnione z wszelkich
    opłat do końca maja, po 31. 05. 2006 r. za brak NIP-u w aktach może być
    grzywna.

    Aga