    From: Tomaszek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprawa odzyskania długu - finalizacja tematu
    Date: Tue, 04 Jan 2011 13:22:49 +0100

    W dniu 2011-01-04 12:47, c00ba pisze:
    tematu nijak znalesc nie moge....

    Ale może poszukaj słownika ortograficznego.

    Napisala tez, ze
    > w najgorszym wypadku [ bo, jak napisala - obawia sie o swoja osobe, choc ja
    > jej niczego doslownie nie uczynilem ] przyjedzie do mnie z policja, w
    > obecnosci ktorej ja podpisze potwierdzenie, ze otrzymalem zwrot dlugu.

    To lipa. Nie wyobrażasz sobie chyba, że pani dłużniczka pójdzie na
    policję i poprosi o podwiezienie do Twojego domu, po to, żeby policjant
    był świadkiem. Policja nie ma takiego obowiązku. Policja jest od
    pilnowania porządku, a nie świadczenia na rzecz tej czy innej osoby. Ja
    w to nie wierzę, ale uwierzę, jak ktoś mądrzejszy ode mnie wskaże mi
    przepis, że taka czynność należy do obowiązków policjanta.

    Nie
    > ukrywam, ze perspektywa wizyty policjanta niespecjalnie mnie cieszy

    Policjant jak każdy inny człowiek, tylko tyle, że w mundurze. Munduru
    się boisz?

    i stad
> [...]
    > adresu jest faktyczie jedynym sposobem, aby mogla to zrobic przekazem (bo
    > bez tego przekaz nie ma szans byc dostarczony), czy tez po prostu chce
    > wyludzic ode mnie adres, by miec mnie w szachu i szantazowac emocjonalnie, a
    > w razie gdyby jej cos do glowy strzelilo i wymyslila sobie jakis zarzut pod
    > moim adresem zeby mogla - przepraszam za wyrazenie 'wjechac mi' do domu z
    > policja ? Czy podanie adresu faktycznie jest jedynym warunkiem, aby przekaz
    > dotarl, czy tez to wylacznie forma szantazu ? Za info dziekuje.

    1.Potwierdzenie wykonania przelewu dostanie w banku tak czy siak. Nawet
    z pieczątką i podpisem pracownika banku. W stacjonarnym banku od ręki, w
    internetowym trzeba będzie poczekać, ale dostanie.

    2.Nie ma obowiązku posiadania konta, więc ma prawo od Ciebie żądać
    podania adresu, jeśli chcesz odzyskać pieniądze.

    3.Jeśli boisz się szantażów moralnych to może nie powinieneś mieć
    dłużników;)

    4.Twoje obawy mogą być uzasadnione, a polskie piekiełko sprzyja
    wszelkiej maści cwaniakom.

    5.Kobieta bywa często niedocenianą istotą.