  • Data: 2011-01-04 11:52:44
    Temat: Re: sprawa odzyskania długu - finalizacja tematu
    Od: Maruda <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-04 12:47, c00ba pisze:
    [...]
    > w najgorszym wypadku [ bo, jak napisala - obawia sie o swoja osobe, choc ja
    > jej niczego doslownie nie uczynilem ] przyjedzie do mnie z policja, w
    > obecnosci ktorej ja podpisze potwierdzenie, ze otrzymalem zwrot dlugu. Nie
    > ukrywam, ze perspektywa wizyty policjanta niespecjalnie mnie cieszy i stad
    > takowe do Was pytanie, choc mam wrazenie, ze odpowiedz znam: Czy podanie jej
    > adresu jest faktyczie jedynym sposobem, aby mogla to zrobic przekazem (bo
    > bez tego przekaz nie ma szans byc dostarczony), czy tez po prostu chce
> [...]
    To drugie jest możliwe. Jednak Twój adres może uzyskać także na wiele
    innych sposóbów.
    A rozwiązanie: Może pójść do banku w którym Ty masz konto i przed
    zaakceptowaniem wpłaty gotówkowej poprosić o sprawdzenie, czy rachunek o
    podanym przez Ciebie numerze należy do "pana Jana Kowalskiego w W-wy".

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.