  • Data: 2013-07-11 21:17:21
    Temat: Re: spór z wodociągami
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-11 20:35, Krzysztof Jodłowski pisze:

    > A dlaczego wtedy nie protestowałeś jak Ci zabierali twój zawór?

    Byc można uznać to można za mój błąd. Ale realistycznie,- czy ty
    protestowałbyś, gdyby przy okresowej wymianie wodomierza poinformowano
    cię, ze chcieliby wymienić ten mój zawór na nowy, bo technicznie
    wygodniej jest im aby za wodomierzem dalej szła rura o takiej samej
    średnicy, jaką ma gwint wodomierza, a zatem zachowanie starego, mojego
    zaworu o większej średnicy wymagałoby przejściówki i dlatego monterzy
    proponują w miejsce starego zaworu nowy, kulowy o mniejszej średnicy,
    który tak samo jak poprzedni mogę używać do woli?
    Wówczas oplombowali jedynie wodomierz i przez kilka lat oba wtedy
    zainstalowane zawory były nieoplombowane. Dopiero po kilku latach od tej
    wymiany zaworu przyszli i oba zawory (z obu stron wodomierza) oplombowali.

    Wtedy ta wymiana zaworu wydawała się niewinna,- ot, sztuka za sztukę, bo
    im tak technicznie jest łatwiej.
    Nie widziałem żadnej wtedy potrzeby, aby upierać się, żeby za
    wodomierzem, w bezpośredniej od siebie odległości były 2 zawory. Do
    głowy mi nie przyszło (nikt o tym nie mówił), ze kiedyś w przyszłości je
    oplombują.