  • Data: 2004-11-05 10:35:58
    Temat: Re: spółka z.o.o. - zarząd
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Jarek_OLKUR" <j...@t...hard-core.pl> napisal w wiadomosci
    news:17fujsyljvpxk.iekgn084l7fi.dlg@40tude.net...
    > Witam mam pytanie odnosnie czlonkowstwa w zarzadzie spolki. Pomijajac
    > czytanie kodeksu spolek handlowych, ktorzy przeczytalem... chodzi mi o
    > bardziej praktyczne informacje typu odpowiedzialnosc karna, finansowa? i
    za
    > co w przypadku dzialania zarzadu mozna sie na tego typu rzeczy narazic?

    1. Po pierwsze podatki (odpowiadasz calym swoim majatkiem - takze wspólnym,
    jak to przy podatkach!!), chyba ze zlozysz wniosek o upadlosc, lub wykazesz,
    ze nie mogles go zlozyc - np. lezales w spiaczce przez pól roku, kiedy inni
    prezesi wyprowadzali kase.

    2. Analogicznie, w przypadku zobowiazan niesciagalnych wobec osób trzecich,
    chyba ze wykazesz, ze nie mogles zlozyc zniosku o upadlosc, lub nie mogles
    zapobiec takiej sytuacji w spólce - np. za kazdym razem cie prezesi
    przeglosowywali - wiec ty nie ponosisz winy.

    p.
    W,