  • Data: 2003-06-16 17:24:16
    Temat: Re: spóldzielnia jako dewelopwer??
    Od: "Aga" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hehe
    > W tej ustawie jest sprzeczność miedzy zapisami art. 1 ust1 a ust 2 pkt 5
    > Statut SM jest zobowiązany do roztrzygnięcia tej sprawy w obrębie ust 2 i
    3
    > czyli musi wyszczególniać jaką formę prowadzi. Ja osobiście unikał bym
    > Spóldzielni które handlują nieruchomościami gdyż istnieje
    prawdopodobieństwo
    > iż lokale użytkowe zostaną przy SM a wówczas nie będziecie mogli liczyć na
    > udziały w zyskach osiąganych z ich wynajmu. wówczas jesteście skazani na
> [...]
    No dobrze wiec status SM rozstrzyga ze bedzie prowadzil ust.2 pkt 5. No i
    co, nie moze tak rozstrzygnac?
    W tym bloku nie bedzie zadnych lokali uzytkowych tylko garaze i piwnice.
    Jesli chodzi o zarzadzanie blokiem to w umowie jest ze do 5 lat.
    Jakie jeszcze pulapki czekaja na potencjalnych klientow?

    Mam jeszcze takie pytanie,jezeli ta umowa nie zostanie zawarta notarialnie i
    nie bedzie wpisow do KW na te działki (czyli nie bede mogla dochodzic
    skutecznych roszczen) tylko umowa cywilna, to czy gdyby sie cos stalo
    niedobrego to moge w ogole sadownie czegos dochodzic, czy nie ze wzgledu na
    brak zawarcia umowy notarialnie?
    Aga