  • Data: 2006-06-21 21:04:38
    Temat: Re: spis kosztów procesu
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:e7cbcm$s0a$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > Jak mówiłem było tak samo.
    >
    > Art. 9 dekretu z dnia 26 października 1950 r.
    > o należnościach świadków, biegłych i stron w postępowaniu sądowym (Dz. U z
    > 1950 roku, nr 49, 445)

    dobra juz wiem skad mi sie to wzielo

    dostalem info, ze w przypadku przyznania wynagrodzenia bieglemu nie
    przyznaje mu sie odrebnie zwrotu kosztow podrozy ale oczywiscie je
    uwzglednia w wynagrodzeniu. Zreszta chyba sie nie spotkalem ,zeby poza
    wynagrodzeniem biegly wnioskowal odrebnie za koszty podrozy