  • Data: 2006-06-21 21:40:17
    Temat: Re: spis kosztów procesu
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:e7cblv$s0a$3@nemesis.news.tpi.pl...

    > Może nie napisałem wystarczająco precyzyjnie. Widziałem to o czym piszesz.

    a z ciekawosci jak to wygladalo w uzasie??

    "Sad zasadzil na rzecz powoda tytulek kosztow zastepstwa kwote 2400 zgodnie
    §x rozporzadzenia.... oraz kwote 300 zł zgodnie z art. 98§3 kpc tytulem
    wydatkow adwokata"???

    dla mnie to dosyc abstrakcyjnie wyglada rozroznienie kosztow zstepstwa na
    wynagrodzenie adwokata i jego wydatki