  • Data: 2003-05-19 02:47:28
    Temat: Re: spadek - zniesienie wspolwlasnosci
    Od: "Piotr" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a zadaj sobie pytanie odwrotne,
    > w jaki sposób brat mógłby ciebie zmusic do sprzedaży nieruchomości,
    > bo jak się domyślam o nieruchomośc chodzi - sama wola to za mało,
    > przy przestrzeganiu prawa przez brata jesteś bez szans,
    > na szczęście,
    > tak sobie tylko pomyślałem, na szczęście,
    Nic nie rozumiem z Twojej odpowiedzi :)

    To moze ja napisze jeszcze raz o co mi chodzi :)
    Chodzi o nieruchomosc, nieruchomosc jest niepodzielna (dom jednorodzinny).
    Jest wspolwlasnosc, chce ta wspolwlasnosc zniesc. Ja posiadam 7/8 , brat
    1/8. Nie moge sie dogadac z bratem, poniewaz brat nie chce mi odsprzedac
    swojej 1/8 dzieki czemu bylbym wlascicielem calej nieruchomosci. Chce wiec w
    swietle prawa zniesc wspolwlasnosc. Jak to zrobic?

    Piotr