  • Data: 2005-10-13 05:26:10
    Temat: Re: spadek - zachowek
    Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kam wrote:

    > a jak była relacja między synami i wnukami?

    to sa dzieci jego dzieci, wiezy krwi, naturalne pokrewienstwo, nie za
    bardzo wiem co uszczegolowic

    > co masz na myśli pisząc że stał się ojczymem?

    wszedl w zwiazek malzenski z kobieta, posiadajaca syna (siedmioletniego)
    z poprzedniego malzenstwa, stal sie prawnym opiekunem, ale z tego co
    mowi mi ten syn wlasnie, obecnie pelnoletni, nie bylo to pelne
    przysposobienie, jego biologiczny ojciec zmarl rok temu,

    PS moja prosba nie wynika tylko z checi ustalenie proporcji spadkowych
    ale pomocy w ustaleniu zaleznosci formalno-prawnych dotyczacych
    pokrewienstwa

    --
    careful with that axe Eugene!