  • Data: 2012-02-15 01:16:58
    Temat: Re: spadek a ew. długi spadkodawcy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2/14/2012 2:02 PM, Janusz wrote:
    > Jestem spadkobiercą po ojcu. Ojciec miał mieszkanie spółdzielcze
    > własnościowe bądź hipoteczne własnościowe. Na temat rodzaju własności
    > spółdzielnia nie chce udzielić żadnej informacji.

    przedstaw im dokument z sądu potwierdzajacy dziedziczenie to sie dowiesz,

    > Jak sprawdzić przed nabyciem praw spadkowych (u notariusza)

    juz je nabyles z dniem smierci ojca. przed notariuszem dostaniesz tylko
    papierek to potwierdzajacy. No chyba, ze odrzucisz spadek jak masz taką
    możliwość jeszcze.

    , że mieszkanie
    > (hipoteka ) nie jest obciążona. Jak sprawdzic czy nie występują inne
    > zdłuzenia, które mogą przekroczyć wartość spadku.

    nijak.
    loteria. bierzesz albo nie.

    > Jak przyjąc spadek (o
    > którym niewiele wiem) aby ewentualne długi nie przekroczyły wartości spadku?

    z dobrodziejstwem inwenatrza.
    wowczas bedziesz musial ewentualnie wylozyc tylko tyle kasy ile jest
    warty spadek na plus, ale nie wiecej.