  • Data: 2012-02-15 11:23:56
    Temat: Re: spadek a ew. długi spadkodawcy
    Od: "Marzena" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mario" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jhfh11$7q0$1@inews.gazeta.pl...

    > Tylko pamiętaj, że na Tobie będzie ciążył obowiązek przedstawienia danemu
    > Wierzycielowi protokołu spisu inwentarza. Samo sporządzenie jest
    > kosztowne, a i ograniczenie do masy czynnej nie obejmuje kosztów
    > postępowania, które może być wszczęte nim się zorientujesz i przedstawisz
    > spis...

    Kilka lat temu przyjmowałąm spadek z dobrodziejstwem inwentarza w sądzie
    (wydaje mi się, ze tego nie da się załatwić u notariusza) . Sąd sam
    wzyznaczył komornika, który dokonał wyceny spadku oraz pozostawionych
    zobowiązań. Spadkobiercy informowali wg własnej wiedzy o ewentualnych
    lredytach, komornik sam wysyłał zapytania do banków.

    marzatela
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl