  • Data: 2012-02-15 14:07:29
    Temat: Re: spadek a ew. długi spadkodawcy
    Od: "Marzena" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jhg78v$a2c$1@inews.gazeta.pl...

    > Ile zapłaciłaś komornikowi?

    Nic - wartość spadku została oceniona na zero, były tylko długi. Nie
    odrzucaliśmy spadku dlatego, żeby uniknąć jego przejścia na dalszych
    członków rodziny.
    Swoją drogą, ponieważ byąłm wnioskodawcą - byłam pewna, że dostanę jakiś
    rachunek za czynności komornicze, ale nic nie przyszlo.

    marzatela
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl