  • Data: 2002-10-25 16:41:43
    Temat: Re: "solidny" szewc
    Od: "plemek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Samotnik" < napisał

    > To w sumie nic mu nie możesz zrobić, jeśli nie masz dowodu zawarcia
    transakcji.
    > Możesz go najwyżej oskarżyć o kradzież, jeśli masz świadka, że mu te buty
    dałeś, a on
    > ich nie chce oddać.

    a PIH?
    ja dziadowi nie popuszczę bo jak byłem dziś to w dodatku jechało od niego
    alkoholem i na stwierdzenie , że zgłoszę sprawę do PIH stwierdził "strachy
    panie to na lachy"
    poza tym syf tam straszny (Sanepid) i nie wiem jak wyglada sprawa ze
    skarbowym, bo facio - zapewne ryczałtowiec - nie ewidencjonuje jak należy
    dochodów, skoro żadnych kwitków nie wystawia.
    Możecie mi podpowiedzieć jak to z głową zrobić?
    pozdr