  • Data: 2013-06-09 22:00:47
    Temat: Re: smieciowe hahahaha
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail h...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ale takie podejscie mobilizuje spolecznosc do sortowania, bo kazdy wie,
    > ze im wiecej odsortuje, tym kazdy - w tym on - zaplaci mniej. NAGRODA!

    Ale przeciez teraz jest podobnie tylko skala wieksza - czym smieci beda
    "lepsze" tym w nastepnym przetargu firmy moga zaproponwoac lepsze ceny.

    > Teraz jest sytuacja odwrotna - narzuca sie sortowanie, a gdy nie
    > wyjdzie, to jest doplata. KARA!
    >
    > MEtoda kija i marchewki w wykonaniu naszych rzadzacych to przewaznie
    > kij, nie marchewka. Poniewaz nacisk jest na KARY za niesortowanie, a nie
    > NAGRODY za sortowanie.

    To tylko kwestia postrzegania - zasada jest ta sama.

    > Bo realna nagroda, to od wolumenu smieci. Bo mozna sortowac malo i jest
    > mala nagroda, albo sortowac duzo i jest duza nagroda.
    >
    > W momencie, gdy za czy to male czy to duze sortowanie jest ten sam rabat
    > i ciagle nad glowa wisi jak miecz damoklesa KARA, kara niejasna, bo nie
    > wiadomo za bardzo gdzie jest granica sortowane/nie sortowane. Do
    > demotywuje.

    ale jest tez nagroda dodatkowa - dobre samopoczucie, swiadomosc działania
    proeko.

    > Zwlaszcza jak sie dodatkowo widzi burdel, slucha o przekretach
    > (potencjalnych), slyszy slowo podwyżka, slyszy o monitoringu kublow itp.

    Najwiecej o burdelu i przekretach mówisz ty. Słowem potwierdzasz moja teze,
    ze moze i słuszne zmiany ale mozna oprotestowac i zanegować wszystko.

    > W momencie "zagrozenia" i "negatywnej presji" czlowiek spycha na dalszy
    > plan wszystkie pozytywy czy idee "w lasach bedzie czysciej".

    Zalezy od człowieka.
    Jak człowiek sortował wcześnie i weszło mu to w krew to gwarantuję, że
    takie niejasnosci i watpliwosci nie beda miały dla niego znaczenia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"