  • Data: 2013-06-09 18:53:15
    Temat: Re: smieciowe hahahaha
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:0...@b...poznan.pl...

    > To jakie wy tam macie stawki?
    > Pisałem o Poznaniu - 12zł za sortowane od osoby.
    > Dotychczas raczej płaciło się wiecej.

    Od 19,50 zł za 1 osobę do 56 zł za 4 osoby i więcej. Sortowane, niesortowane
    +40%. Do tej pory płaciło się mniej.

    > Ale mają dopłaty do miejsc pracy.

    Co z tego, skoro efektywność mają niższą. Są niesamowicie dokładni, jeżeli
    chodzi o sortowanie. Ale robią to wolniej. I dlatego 1-2 dzielnice są w
    stanie ogarnąć, całej Warszawy już nie. O rany, nie będę Ci tłumaczyć,
    dlaczego nie da się całości służb komunalnych obstawić ludźmi
    niepełnosprawnymi. No nie da się i już.

    > Na zasiłkach dla niepełnosprawnych sie nie znam.
    > Ale o co chodzi z tymi znajomymi królika? W Poznaniu tego nie widze.

    O kasę.

    > No to widać głupie te warszawiaki. ;-)
    > Żeby z takich błachych powodów i przeczuć zaprzestać tak pożytecznego
    > zajęcia jak sortowanie.

    Może po prostu nie wytresowani. Jak mają do wyboru maszerować pół kilometra
    do najbliższego dzwona albo wywalić wszystko pod domem, to wybierają to, co
    wygodne a nie to co ideologiczne. A przecież posortowane i tak zostanie,
    prawda? Za pieniądze tych wygodnych. Po to ta ustawa w końcu jest.

    > I przede wszystkim liczyć na to, że lasy beda troche czystsze, dzikich
    > wysypisk trochę mniej i ogólnie bedziemy troche bardziej eko.
    > Zwłaszcza, że segregowanie smieci w dom wiele nie kosztuje.

    Chyba jesteś w mniejszości z taką opinią. Głównie jednak się słyszy
    narzekania na konieczność trzymania kilku pojemników na sortowane śmieci w
    niedużych blokowych kuchniach.

    Agnieszka