  • Data: 2013-06-09 19:36:02
    Temat: Re: smieciowe hahahaha
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-06-09 08:57, zgred wrote:
    > Oczywiście...
    > No i parę doktoratów powstanie w związku z tym.
    > Czy karton po mleku z folią aluminiową w środku - to papier, czy metal?

    W DC idzie do jednego wora.

    IMHO w DC frakcje są zdefiniowane w miarę rozsądnie.

    I każdy o IQ większym niż IQ młotka lub główki kapusty powinien dać radę
    to ogarnąć.

    A tłumaczenie, że w kuchni mało miejsca to jest dla mnie jakieś takie
    dziwne. Przecież nikt nie każe sortować do 120 litrowych worów. Można
    sortować i do reklamówek, które w śmietniku zostaną wysypane do
    stosownego pojemnika.

    > (Pominąwszy już takie drobiazgi, jak metalowa puszka z zaschniętym na
    > amen syntetycznym lakierem)

    A to akurat (zapewne) odpad niebezpieczny. Trzeba utylizować w inny sposób.

    Piotrek