  • Data: 2013-06-09 14:20:07
    Temat: Re: smieciowe hahahaha
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 09.06.2013 13:55, Agnieszka wrote:
    > Ja się bardzo cieszę, że to nie my będziemy robić za świnki
    > doświadczalne, ale nie na tym polega problem z tą ustawą...
    >
    > Agnieszka

    Ogolnie to powinno być płątne po wolumenie smieci a nie od mieszkanca.
    Przy czym inna stawka za wolumen nieposortowanych a inna, nizsza -
    posortowanych. W blokach - bez jakichs durnych workow, tylko dzwony
    podstawic, a nawet jeden dzwon jak i tak wszystko trafia na jedna
    ciezarowke i na jedna tasme potem.

    Co kwartal firma daje spoldzielni ile odebrali i ile trza placic.

    Mieszkancy widzac, ze im wiecej wrzucaja do dzwonow placa mniej - ciesza
    sie i segreguja na potege.

    Bo oplata "per mieszkaniec" jest niesprawiedliwa, nie kazdy smieci tak
    samo. JAk robie porzadki to potrafie w kilka dni wywalic kilkanascie
    workow ze smieciami wszelkiej masci. A potem co jakis czas troche,
    znaczaco mniej.

    Jak kogos goszcze, to wiadomo, ze kilka osob w pare dni zrobi duzo smieci.

    Wolument tez rozwiazywalby problemy "mieszkam tu, a 4 miesiace w domku
    na mazurach".

    Bo od razu wiadomo, ze jak nie mieszkam, nie smiece, nie ma kublow ze
    smieciami.

    zen.aspx