  • Data: 2013-06-09 08:46:07
    Temat: Re: smieciowe hahahaha
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-06-09 00:43, Użytkownik Budzik napisał:
    > Osobnik posiadający mail radoslawfl@spam_wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > RadosławieF - mam dwie propozycje.
    > Po pierwsze - dyskutując - szanujmy się. Widząc czyjąć niewiedzę -
    > wytłumaczmy. Widząc błąd w czyimś rozumowaniu nie nazywajmy głupkiem. Chcąc
    > nazwać głupkiem - nie odpowiadajmy. W ten sposób będzie nam sie o wiele
    > łatwiej dyskutowało a dodatkowo oszczędzimy rodziców nie wystawiając im
    > świadectwa co do własnego wychowania.
    > Dwa - nie naginajmy faktów. Przewaznie słyszę o 3 workach a nie o 5.

    Chcesz szacunku wykaż się tym samym.
    Poszukaj informacji na ile grup mają segregować śmiecie ludzie
    i nie rozśmieszaj informacja że słyszałeś o trzech workach.

    > A teraz co do meritum - czy dobrze rozumiem Twoją sugestię, ze my będziemy
    > sortować smieci, firmy będą je odbierać i tak czy siak wrzucac wszystkie na
    > wysypisko, bez skierowania odpowiednich partii do recyclingu?

    Są miejsca gdzie segregacja już się odbywa od kilku lat.
    A i tak przyjeżdża jedna zwykła śmieciarka i ładuje sobie po kolei
    ze wszystkich pojemników. Tym pisaniem o sugestii chciałeś mnie
    obrazić czy przekonać o swojej ignorancji w omawianym temacie ?