  • Data: 2013-06-09 08:57:40
    Temat: Re: smieciowe hahahaha
    Od: zgred <z...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-09 08:26, Marcin N pisze:

    > Ponawiam pytanie: czy zgodne z konstytucją jest ukaranie mnie dodatkową
    > opłatą za to, że sąsiad nie sortuje? Wg mnie - nie.

    Karana będzie wspólnota/spółdzielnia. To też "osoba prawna".
    Niestety - zgodne.

    > I inna ważna kwestia: jaka jest definicja posortowanych śmieci? Ja z
    > kolei słyszałem, że posortowane butelki nie mają mieć nalepek
    > papierowych (trzeba ja zdzierać), posortowany plastik ma być czysty -
    > umyte pudełka po jogurcie na przykład. Jeśli to prawda, to (prawie) nikt
    > się nie będzie kwalifikował jako sortujący.
    Oczywiście...
    No i parę doktoratów powstanie w związku z tym.
    Czy karton po mleku z folią aluminiową w środku - to papier, czy metal?
    (Pominąwszy już takie drobiazgi, jak metalowa puszka z zaschniętym na
    amen syntetycznym lakierem)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.