  • Data: 2013-06-09 10:00:59
    Temat: Re: smieciowe hahahaha
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail z...@e...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Przecież pisałem Ci, że nie ma 'za darmo'. Firma, która wywoziła "za
    > darmo" np z dzwonów, miała to nakazane/zapłacone przez gminę. Np z
    > tytułu, że (jak MPGK) była monopolistą, miała kompostownię itd. To
    > mogła być część umowy z gminą. Inna drobna firma (w dużym mieście) nie
    > przebije się nie mając zaplecza. Mogą sobie próbować "niszowo" - np
    > zbierać tylko puszki po piwie (firmy typu "pan Gienek, menel") albo,
    > jak pisałem obok, spalarne rupiecie.

    Widzę kilka wad takiego rozwiazania:
    - dlaczego gmina robi monopol zatrudniając MPGK?
    - mówisz o małej skali a tutaj mowa o cały kraju

    Nie zmienia to faktu, że mam nadzieje, że w skali całego kraju tak to
    bedzie działać. to znaczy czym smieci beda bardziej posortowane tym firmy
    będa mialy łatwiej z ich obrobką wiec i ceny beda mogły proponować niższe.
    A tak gdzie gminy nie beda potrafiły tego dopilnować... cóz... mozna
    podziekować za to władzy głosując odpowiednio.

    --
    Pozdrawia... Budzik