  • Data: 2013-06-06 12:27:59
    Temat: Re: smieciowe hahahaha
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 6 czerwca 2013 10:40:07 UTC+2 użytkownik Fairy Godfather napisał:

    > Segregować się będzie na te śmieci które trzeba palić w dzień i te,
    >
    > które trzeba palić w nocy. Ludzie którzy nie mają dostępu do własnego
    >
    > pieca będą segregować na te po których ich można zidentyfikować i na
    >
    > pozostałe, które trafią do np. do lasu.
    >
    > No i ze względu na wysokość kar pod każdym śmietnikiem będzie pewnie
    >
    > stał wachman pilnujący żeby ktoś czegoś nie podrzucił i goniący żuli.

    Większych głupot dawno nikt nie pisał.
    Po co ktokolwiek w miare normalny miałby palic smieci czy wywozić do lasu skoro i tak
    będzie płacił opłate zryczałtowana za ich wywóz.
    W systemie który jest dzisiaj takie sytuacje(palenie, wywozenie do lasu) miały
    miejsce bo dzięki temu można było "zaoszczędzić" pare złotych nie wzywając firmy
    odbierającej śmieci.
    W nowym systemie trzeba by być niezłym idiota aby wywozić śmieci do lasu skoro gmina
    w zamian za stała/zryczałtowana opłatę ma obowiązek każda ich ilość zabrać spod domu.
    >więc dzięki tej "ekologicznej" ustawie mamy dwa razy drożej, ale za
    > U mnie (Bydgoszcz) za niesegregowane śmieci 4 osobowa rodzina
    >
    > mieszkająca w bloku zapłaci więcej niż w Kolonii - 1200 zł...
    100zł miesięcznie
    Skąd to 1200zł? Z tego co wyczytałem to 12,5zł /osobe na miesiąc więc 50zł
    miesięcznie za 4osobowa rodzina. Czy to dużo za odbiór WSZYSTKICH odpadów od
    4osobowej rodziny?.