  • Data: 2013-06-06 16:54:11
    Temat: Re: smieciowe hahahaha
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 6 czerwca 2013 16:44:37 UTC+2 użytkownik Fairy Godfather napisał:
    > Jeśli 4 osobowa rodzina ma zapłacić 100 zł/miesiąc to większość zgłosi
    >
    > segregowanie ale problem ich "przerośnie" :)

    A co za problem segregacja? Moja rodzina już od lat segreguje, sporo znajomych
    również i problemu nie ma. Butelke po coli wrzucasz ją do worka z plastykami, flaszkę
    po gorzale wyrzucasz do worka ze szkłem itd.
    I właśnie to 100zł zamiast 50zł zmotywuje nawet tych opornych do segrgowania.
    > Moim zdaniem większość zgłosi segregacje. Jak ktoś mieszka sam to
    >
    > różnica pomiędzy 12,5 a 25 jest nieznaczna, problem zaczyna się kiedy w
    >
    > mieszkaniu mieszkają więcej niż 3 osoby.

    Jaki problem? Plastyki należy wrzucać do plastyków, szkło do szkła itp. Zupe jeść
    należy łyżka, mięso kroić nożem.
    A dwa razy droższe opłaty za niesegregację zmotywują dodatkowo.