  • Data: 2013-06-06 13:06:56
    Temat: Re: smieciowe hahahaha
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 6 czerwca 2013 12:28:44 UTC+2 użytkownik hiki o! napisał:
    > jakie "za darmo". bedziesz za to placil wiecej niz obecnie.

    Skąd takie założenie?
    Teraz za odbiór kubła 220l kasują mnie 29zł. Gdyby nie to że plastyki, szkło i
    makulaturę wynoszę do darmowych tzw dzwonów, trawe z trawnika kompostuje to myślę ze
    minimum jeden wywóz na miesiąc by był. "Po zmianach" będę płacił 3*8,5=25,5zł i nie
    musze co sobote biegać z workami plastyków, szkieł i makulatury do "dzwonów" Do
    niedawna mogłem biegać bo dzwony stały 300metrów od mojego domu, teraz zabrali a
    najbliższe to z 1,5km więc autem woże raz na tydzień.
    No i w kompostowanie trawy i innego chwastu również nie musze się bawić.
    W moim przypadku i taniej i wygodniej.
    > odjeciu kosztow tych workow, co mozesz kupic hurtem w biedronce czy w makro.
    Teraz tez musiałem worki kupować bo w czymś trzeba było te plastyki wynosić.

    Na policje ich;)))
    > Lament ;)
    I pewnie jakas kara umowna;))