  • Data: 2013-06-06 12:17:41
    Temat: Re: smieciowe hahahaha
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 6 czerwca 2013 07:52:03 UTC+2 użytkownik Mario napisał:
    > Teraz nikt się nie decyduje na segregację śmieci i woli płacić dopłatę
    >
    > na śmieci niesegregowane. Dlatego że taniej jest dopłacać za brak
    >
    > segregacji niż płacić za dzierżawienie kilku kubłów.

    A masz coś na poparcie tezy że za dzierżawę kubłów będziecie płacić?
    Bo tu gdzie mieszkam i w okolicznych gminach o czymś takim nikt nie słyszał. a worki
    kolorowe do segregacji będzie dostarczać gmina/firma która wygrała przetarg za darmo.
    W związku z tym mało kto decyduje się na droższą opcję "bez segregacji"

    >A kupić kubły na
    >
    > własność nikt nie chce bo się każdy boi, że mu ktoś ukradnie.
    Samochodów tez tam u ciebie nie kupuja bo się boja że uktradną?
    Co to za region Polski podaj, bo jakoś masowo o kradzieżach kubłów nie słyszałem. w
    Polsce północnej przynajmniej;)
    A jak ukradli "dzierżawiony" to co było?