  • Data: 2013-06-06 15:50:27
    Temat: Re: smieciowe hahahaha
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 6 czerwca 2013 15:20:49 UTC+2 użytkownik hiki o! napisał:
    > Taniej, ale nie za darmo - o to mi chodzilo.
    Ok niech będzie że pisałeś o samych workach.
    A mi nie chodziło ogólnie- ze od lipca za wywóz smieci zapłacę mniej i będzie
    wygodniej.
    Teraz każdy zamówiony przyjazd śmieciarki to 29zł. Od lipca za 25,5zł będzie do mnie
    śmieciarka przyjeżdżała dwa razy w miesiącu i zabierała wszystkie" "wyprodukowane"
    przez moją rodzinę śmieci.
    Dla mnie i tanie i wygodniej.