    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 5 Jun 2013 23:57:38 -0700 (PDT)
    Subject: Re: smieciowe hahahaha
    From: n...@t...net.pl

    W dniu środa, 5 czerwca 2013 12:35:07 UTC+2 użytkownik zgred napisał:

    > No to masz przecież umowę. Ty im dałeś władzę, a oni Cię będą dymać.
    > Na tym polega demokracja.

    Nie, demokracja umożliwia zmianę wyboru poprzez wypowiedzenie
    umowy tu obsadzili się na 4 lata i nic ich nie ruszy nawet jak
    umowy nie dotrzymują, a w umowie były cuda.

    (Ja nie brałem udziału w wyborach bo nie było wyboru
    i nie chciałem podpisywać się krzyżykiem, bo krzyżyki za mnie
    postawili ONI i wmawiają wszystkim, że to ja ich wybrałem
    - ja ich nie wybierałem, oni sami się wybrali).

    Przed wyborami przygotuję nowoczesny system wyborczy
    i przedstawię go na YouTube.

    > Nie pomniejszaj roli premiera. On je aktywnie i twórczo buduje. Za to mu
    > płacą i dlatego go wybierają.

    No właśnie to ONI GO WYBIERAJĄ więc ON jako ich przedstawiciel
    ponosi odpowiedzialność karną, bo wie o przekrętach a nie reaguje.

    Odwołał Budzanowskiego a zawinili ci podpisywali memorandum
    z ruskimi za plecami rządu! To kto tu rządzi - nadal komuchy?
    Czy premier ma być tylko leniwym celebrytą?
    On kurwa nic nie robi, a jeżeli już to posłusznie wykonuje
    polecenia Merkelówny i nie ważna jest zasadność podwyższenia wieku
    emerytalnego w kraju gdzie nawet 20latek nie pracuje, a roboty jest
    od chuja bo komuchy zapuścili kraj (i nadal zapuszczają)
    i tak uczą młodych obijania się.

    Demokracja umożliwia dokonywanie autentycznych wyborów.
    Gdzie nie ma takiej możliwości tam jest nadal feudalizm.

    Andrzej.