    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: skrzyżowanie, sygnalizacja i... pytanie
    Date: Fri, 15 Apr 2005 17:38:23 +0200

    soczus wrote:

    > To, że drogówka orzekła winę o niczym nie świadczy, tylko jak Twój
    > ojciec przyjął mandat to już po ptokach.... Mnie nie raz zdarzyło się,

    Nie po ptokach, bo można się odwołać.

    > że policja ewidentnie szukała kozła ofiarnego bo nie chciało im się
    > papierów wypełniać, mierzyć itd... (a raz nawet ja byłem takim koziołkiem)
    > Jeżeli ktoś przywalił w auto Twojego ojca, które zjeżdżało z zajętego
    > skrzyżowania to wina leżała po stronie przywalającego ;) który nie miał
    > prawa wjeżdżać na skrzyż. nie mając możliwości kontynuacji jazdy.

    Na własne oczy tego nie widziałem, ale zwykle wygląda to tak, że w
    momencie zmiany świateł i ruszenia tych, co właśnie dostali zielone, ci
    z zielonym mają drogę wolną... która robi się nagle zajęta, bo jeszcze
    szybko z drugiej części skrzyżowania (za linią środkową) zaczynają
    zjeżdżać ci, co sobie wjechali na to skrzyżowanie.

    Obawiam się, że jeśli było właśnie tak, sam bym mu mandat wystawił
    (gdybym był policajem) tyle że minimalny możliwy ;)