eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosklep internetowy po przelaniu mu pieniędzy na konto nie odpowiada na maile › Re: sklep internetowy po przelaniu mu pieniędzy na konto nie odpowiada na maile
  • Data: 2008-07-02 06:40:58
    Temat: Re: sklep internetowy po przelaniu mu pieniędzy na konto nie odpowiada na maile
    Od: "Troll" <w...@d...mnie> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "danz" <d...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:g4e3u5$oqj$1@inews.gazeta.pl...
    > sklep internetowy po przelaniu mu pieniędzy na konto nie odpowiada na
    > maile, co robić?
    > na forach internetowych jest informacja że często ten sklep tak robi (a
    > właściwie zawsze).
    > Czy mogę wytoczyć sprawę czy można to pod wyłudzenie podciągnąć?
    > Proszę o radę, najgorsze że rodzina dała mi pieniądze bym też dla nich coś
    > kupił i te pieniądze też są zablokowane na koncie tego sklepu.
    >

    niechaj zbgadne ulubiony.pl jezlei tak to co robia to jest klasyczne karalne
    oszustwo i proponuje zglosic na policje.


    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1