  • Data: 2006-10-08 18:54:11
    Temat: Re: skazanie dwa razy za to samo?
    Od: "mumio" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Karę łączną orzeka się w wyroku skazującym za zbiegające się przestępstwa. W
    przypadku, gdy fakt popełnienia przestępstwa zbiegającego się z
    przestępstwem już osądzonym wyjdzie na jaw dopiero po wyroku skazującym za
    to przestępstwo, możliwe jest wydanie wyroku łącznego, którym sąd orzeka
    karę łączną jednocześnie pozbawiając mocy prawnej wcześniejsze wyroki wydane
    za poszczególne przestępstwa objęte wyrokiem łącznym.
    Takie cosik znalazłem, moze sie przyda.
    Czy mam to rozumiec tak, ze delikwent dostanie wieksza kare niz poprzednio
    po połączeniu czy zostanie taka sama jak wczesniej? Bo według mnie kwota
    zarzutu sie przecież zmienia..