  • Data: 2004-04-09 03:21:28
    Temat: Re: sex w lesie a policja
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan Alder wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z dnia sob 3. kwietnia 2004 00:06 opublikowane na
    > pl.soc.prawo podpisane Robert Tomasik:

    > Odchodząc od głównego tematu, nie wiem czemu przyjęło się głośno i namolnie
    > chronić dzieci przed naturalnymi elementami życia, natomiast elementy
    > przemocy, nienawiści, nietolerancji itp. są im podawane już od kołyski i
    > nikt nie krzyczy o to.

    O, toto!

    I to nie tylko u nas: w USA też wielki skandal, jak się wdzianko lekko
    miss Jackson 'omsknęło', a wrzucanie ludziom cwanych bomb do komina to
    jest już 'patriotyzm'.

    Make love, not war ;-)

    PS: ciekawe jestem, kiedy jakiś [censored] purytanin wpadnie na pomysł
    np. obowiązkowego ubierania zwierzątek i surowych grzywien dla
    właścicieli, jeśli się do 'czynów lubieżnych' będą publicznie dopuszczać ;)