  • Data: 2004-04-09 06:53:13
    Temat: Re: sex w lesie a policja
    Od: "Maras" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:c554rj$2i7p$1@news2.ipartners.pl...

    > O, toto!
    >
    > I to nie tylko u nas: w USA też wielki skandal, jak się wdzianko lekko
    > miss Jackson 'omsknęło', a wrzucanie ludziom cwanych bomb do komina to
    > jest już 'patriotyzm'.
    >
    > Make love, not war ;-)
    >
    > PS: ciekawe jestem, kiedy jakiś [censored] purytanin wpadnie na pomysł
    > np. obowiązkowego ubierania zwierzątek i surowych grzywien dla
    > właścicieli, jeśli się do 'czynów lubieżnych' będą publicznie dopuszczać
    > ;)

    Ameryka to bardzo dziwny kraj, w któzym popularne są zachowania, które u nas
    kojarzymy z epoką minioną.W takim normalnym kraju jak Polska też są takie
    zachowania. Z mojej młodości pamiętam jak szedłem do kina na film Commando
    (dawno, dawno temu). Ze mną wchodził pan z synem (ok. 10lat). Pan
    wytłumaczył bileterce, że syn widział już film kilka razy w domu, ale na
    urodziny chciał mu zrobić prezent i zabrał go do kina na ten właśnie film.
    Pani powiedziała, że nie powinna wpuścić młodzieńca, ale że w filmie 'nic
    takiego nie ma', to przymknie oko. OBŁĘD i PARANOJA !!!
    Przypomnę, że w filmie wypruwanie wnętrzności i obcinanie członków zdarza
    się nagminnie.
    --
    Pozdrawiam,
    Maras