eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoserwis nie chce uwzglednic reklamacji › Re: serwis nie chce uwzglednic reklamacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: ETR <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: serwis nie chce uwzglednic reklamacji
    Date: Thu, 31 May 2012 14:39:57 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 42
    Message-ID: <jq7oqt$344$1@node2.news.atman.pl>
    References: <jq7fmm$sk4$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-86-63-137-220.nplay.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1338467997 3204 86.63.137.220 (31 May 2012 12:39:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 31 May 2012 12:39:57 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10.7; rv:12.0) Gecko/20120428
    Thunderbird/12.0.1
    In-Reply-To: <jq7fmm$sk4$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:704435
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 31.05.2012 12:04, Robert G pisze:
    > Poradźcie w takiej sprawie...
    >
    > Kupiłem odkurzacz centralny beam. Zainstalowałem i użytkowałem przez
    > okres ok roku i 10 miesięcy - gwarancja na 24 mies - odkurzacz po tym
    > okresie przestał działać.
    > Oddałem go do serwisu i okazało się, że serwis nie uwzględnia mi
    > gwarancji twierdząc, że odkurzacz został zanieczyszczony przez
    > prawdopodobne pęknięcie worka.
    > Worki kupowałem dedykowane do tego modelu i nie widziałem nigdy, żeby
    > były pęknięte przy wymianie, ani nie wymieniałem z powodu pęknięcia.
    >
    > Trochę mnie wnerwili, bo użytkowałem odkurzacz zgodnie z instrukcją i
    > przeznaczeniem a teraz ok 300 zł będzie mnie kosztowała ta imprezka.
    >
    > Czy kiedy im zapłacę i wezmę fakturę za tą naprawę, to mam szansę na
    > odzyskanie pieniędzy? Gdzie w takiej sytuacji mam się zwrócić?
    >
    > Sprawa jest utrudniona o tyle, że serwis mają w Szczecinie, a ja z
    > południa Polski jestem i nawet nie mam możliwości z nimi polemizować, a
    > odkurzacza potrzebuję.
    >
    > proszę o poradę co w takiej sytuacji zrobić?
    >
    > pozdrawiam
    > Robert G.


    Miałem podobną sytuację z drukarką Minolty . Serwis twierdził ze
    stosowałem zamienniki i ze dlatego się zepsula...a tak naprawdę drukarka
    nie widziala zamienników, wszytko na oryginalnych tonerach.
    Zglosilem sprawe do ochrony konsumenta...ciągnęło się 2 miesiące ale
    udało się i 1200 w kieszeni.

    Swoją drogą to nastraszyles mnie z tym odkurzaczem za 2 tyg montują u
    mnie :( zmienić firmę?

    Paul

    --
    www.lifeprogress.pl
    ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1