  • Data: 2012-05-31 12:04:01
    Temat: serwis nie chce uwzglednic reklamacji
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Poradźcie w takiej sprawie...

    Kupiłem odkurzacz centralny beam. Zainstalowałem i użytkowałem przez
    okres ok roku i 10 miesięcy - gwarancja na 24 mies - odkurzacz po tym
    okresie przestał działać.
    Oddałem go do serwisu i okazało się, że serwis nie uwzględnia mi
    gwarancji twierdząc, że odkurzacz został zanieczyszczony przez
    prawdopodobne pęknięcie worka.
    Worki kupowałem dedykowane do tego modelu i nie widziałem nigdy, żeby
    były pęknięte przy wymianie, ani nie wymieniałem z powodu pęknięcia.

    Trochę mnie wnerwili, bo użytkowałem odkurzacz zgodnie z instrukcją i
    przeznaczeniem a teraz ok 300 zł będzie mnie kosztowała ta imprezka.

    Czy kiedy im zapłacę i wezmę fakturę za tą naprawę, to mam szansę na
    odzyskanie pieniędzy? Gdzie w takiej sytuacji mam się zwrócić?

    Sprawa jest utrudniona o tyle, że serwis mają w Szczecinie, a ja z
    południa Polski jestem i nawet nie mam możliwości z nimi polemizować, a
    odkurzacza potrzebuję.

    proszę o poradę co w takiej sytuacji zrobić?

    pozdrawiam
    Robert G.