  • Data: 2012-05-31 14:39:57
    Temat: Re: serwis nie chce uwzglednic reklamacji
    Od: ETR <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.05.2012 12:04, Robert G pisze:
    > Poradźcie w takiej sprawie...
    >
    > Kupiłem odkurzacz centralny beam. Zainstalowałem i użytkowałem przez
    > okres ok roku i 10 miesięcy - gwarancja na 24 mies - odkurzacz po tym
    > okresie przestał działać.
    > Oddałem go do serwisu i okazało się, że serwis nie uwzględnia mi
    > gwarancji twierdząc, że odkurzacz został zanieczyszczony przez
    > prawdopodobne pęknięcie worka.
    > Worki kupowałem dedykowane do tego modelu i nie widziałem nigdy, żeby
    > były pęknięte przy wymianie, ani nie wymieniałem z powodu pęknięcia.

> [...]

    Miałem podobną sytuację z drukarką Minolty . Serwis twierdził ze
    stosowałem zamienniki i ze dlatego się zepsula...a tak naprawdę drukarka
    nie widziala zamienników, wszytko na oryginalnych tonerach.
    Zglosilem sprawe do ochrony konsumenta...ciągnęło się 2 miesiące ale
    udało się i 1200 w kieszeni.

    Swoją drogą to nastraszyles mnie z tym odkurzaczem za 2 tyg montują u
    mnie :( zmienić firmę?

    Paul

    --
    www.lifeprogress.pl