eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoserwis nie chce uwzglednic reklamacjiRe: serwis nie chce uwzglednic reklamacji
  • Data: 2012-05-31 22:19:58
    Temat: Re: serwis nie chce uwzglednic reklamacji
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 31.05.2012 15:08, Robert G pisze:

    > Najgorsze jest to, że ten serwis żarty sobie robi - na gwarancji jest
    > jak byk napisane, że koszty demontażu i przesyłki do punktu serwisowego
    > ponosi klient...

    no to się ciesz że nie sprzedajesz artykułów które klient mogłby wywieść
    do Australii. Musiałbyś mu zapewnić transport na własny koszt.

    > Jak dla mnie to chore, przecież odkurzacz centralny jest urządzeniem
    > stacjonarnym, a posiadanie przez firmę elektrolux tylko jednego serwisu
    > w całej Polsce to kpina jest...

    Przykładem jak łatwo znaleźć jelenia który kupi produkt nie martwiąc się
    o resztę. Taki jeleń również nie zna swoich praw i korzysta z
    gwarancji. Nie wie gdzie jest biuro Rzecznika praw konsumentów i żaden
    inny serwis, nieautoryzowany, który naprawi, i jednoznacznie określi co
    było przyczyną. Sądy za zwyczaj stoją po stronie klienta.

    ToMasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1