  • Data: 2008-03-31 18:55:08
    Temat: Re: selekcje do klubów
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:4565.00000047.47eca787@newsgate.onet.pl koczy
    <k...@p...onet.pl> pisze:

    > Czy "selekcje" do klubów są legalne w świetle polskiego prawa ???
    > Mam na myśli sytuację kiedy ochroniarze wynajęci przez właściciela stoją
    > przed wejściem do klubu i wpuszczają tylko tych którzy spełniają
    > wyznaczone przez właściciela kryteria ???
    > np. nie wpuszczmamy w dresie albo kobiety tylko odo 30-stki
    > lokal jest chyba miejscem publicznym i właściciel niema prawa jednych
    > klientów obsługiwać a drugich nie , a może , jak to jest ???

    Tu napiszę, bo w tym flejmie to już nie wiem gdzie się wpiąć.
    Nie będę się sprzeczał o sprawy stricte prawne - jak widać nikt nikogo nie
    przekonał.

    Ja bym się tylko chętnie dowiedział po co miałbym chcieć wejść tam, gdzie
    nie chcą ani mnie, ani moich pieniędzy.
    Miałbym honor tam się pchać, nawet jeśli pod groźbą naruszenia prawa
    musieliby mnie wpuścić??

    --
    Jotte