  • Data: 2009-03-27 20:08:28
    Temat: Re: selekcja w klubach a jej legalność
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Mar 27, 8:47 pm, Tristan <n...@s...pl> wrote:
    > A tylko takie kluby mają prawo istnieć? Szmatławe, otwarte, z mętnymi
    > warunkami członkostwa są be i mają być dyskryminowane? To se nie możemy z
    > kumplami klubu zrobić dla innych szumowin naszego pokroju? I wpuszczać do
    > nas tylko cycate panienki lekkich obyczajów?
    > No i kul. Widać taki rodzaj klubu odpowiada jego klubowiczom. Jak nie
    > odpowiada, to tam nie idź.

    Ale społeczeństwo w którym żyjesz i w którym usiłują działać takie
    zbytki się one nie podobają i owo społeczeństwo się NIE ZGADZA na ich
    działanie! Tak samo jak sie nie zgadza na np. handel żywym towarem
    albo na namawianie młodzieży na narkotyki. To nic, że się to odbywać
    będzie "w gronie prywatnym".

    > No widzisz. Nie bywasz. Nie pasujesz do tego klubu i tam nie chodzisz. I to
    > samo polecam pytającemu. Skoro go tam nie chcą, to nie idzie.

    Tylko, że mnie i wielu innym nie pasuje taki "klub" nawet wówczas
    kiedy go omijam wielkim łukiem. Tak jak nie pasuje społeczeństwu i
    państwu np. to, że masz u siebie w prywatnym mieszkaniu kolekcję
    filmów z pornografią dziecięcą albo hodowlę marihuany w doniczkach na
    parapecie.

    > Inteligo też nie chce mi dać warunków na jakich przydziela debet.
    > Odpowiadają ,,się nie należy'' i tyle.

    Po prosstu nie masz zdolności kredytowej. To reguluje prawo bankowe.
    Oraz tu podlega ocenie twoja sytuacja materialna w sensie późniejszej
    zdolności do spłacenia zaciągniętej pożyczki. A nie cechy osobowe w
    sensie dóbr osobistych.
    I jeszcze to wszystko dokonuje się w sposób dyskretny, *tajny* a nie
    na oczach innych kilentów czekających w kolejce!

    > Swoją szosą, takie miejsca i tak są prowadzone przez mafie, a wy się tam
    > pchacie jakby to kółko różańcowe było. Myślisz, że taki mafiozo ma twoją
    > godność i niedyskryminację w poważaniu?

    No, nareszcie karty na stół! Miło mi poznać z kim romawiam! ;)
    Społeczeństwo, państwo, system prawny i organa ścigania nie chcą tego
    tutaj i czynnie starają się usunąć tę PATOLOGIĘ stąd!