  • Data: 2004-09-23 19:00:02
    Temat: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> wrote:

    > Z pewnoscia lac trzeba kogos kto probuje (nie moze, a probuje) w ten
    > sposob skrzywdzic "moje" dziecko.

    Z pewnością lać trzeba ciebie, za krzywienie "twojemu" dziecku psychiki.

    I? Kto ma rację? Ja czy ty? Na jakiej podstawie ty albo ja?

    Od wymierzania sprawiedliwości jest sąd. Sąd dysponuje możliwościami
    ustalenia jak naprawdę było oraz może powołać się na opinię biegłych.
    Jeśli to recydywista, to na pewno trafiłby za kratki na dłużej. Sąd,
    nie samosąd. Kropka.

    --
    Adam Wysocki, W-wa * http://www.gophi.info/ * news://news.gophi.info
    GG 1234 * GSM +48508878856 * g...@l...net.pl * g...@g...pl