  • Data: 2004-09-23 19:42:22
    Temat: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. wrote:

    > jezeli proponuje mojemu dzieciakowi loda w piwnicy a pozniej widze ze sie
    > ekhem ze odbywa stosunek
    > z inym dzieciakiem w piwnicy to bez wzgeldu na to CZY BY BYL TO GWALT CZY
    > ZA POZWOLENIEM TEGO DZIECIAKA
    > WIADOMO W JAKIM CELU MOJEMU DZIECIAKOWI PROPONOWAL LODA.*)

    Ojej, ciężko dotrzeć...

    Pisałeś o zrobieniu mu z d*.* jesieni średniowiecza za _gwałt_ na nieletnim.

    A teraz już za samo zaproszenie.

    Czy możesz wreszcie 'uzgodnić' własne zeznania?

    [ciach]

    > za co byl skazany nie interesuje mnie, jak odebrac taka prosbe kazdy wie,

    Kto to jest ten Każdy? Czy to jakiś telepata? Czy prorok?

    > I NA PEWNO
    > mialbym pewnosc o co mu chodzilo gdybym pozniej widzial co robi z innym.

    _Najpierw_ miałbyś pewność, bo _później_ byś coś zobaczył?!?!?

    > wierze moim oczom, tego nic nie zastapi, zaden dowod., gdybym widzial *)
    > nie bylo by watpliwosci.

    Tylko musiałbyś zobaczyć najpierw. A nie, jak piszesz, później.

    > sluchaj ja nie komentuje czesci o gapieniu sie tylko o zaporszeniu
    > dzieciaka

    Co jest złego w samym zaproszeniu? Póki co nie wiesz, czy czasem nie
    miał na myśli lodów dosłownie. Pomijam już taki detal, jak skłonność
    dzieci do fantazjowania (i cęsto wiary we własne fantazje).

    > i ew. pozniej zobaczeniu jak z innym sie .. ...

    I znowu wpadasz w jakiś strumień czasu o przeciwnym zwrocie...