  • Data: 2004-09-23 21:12:44
    Temat: Re: sšsiad pedofil-dlugie
    Od: Jacek <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Dembiński wrote:

    > Pedofilia to choroba, niestety w większości (80 procent) przypadków
    > nieuleczalna. Tak wyczytałem w Internecie.

    Zygmunt Freud podczas swojej pracy nad psychoanalizą ładnie
    sklasyfikował wszystkie dewiacje sexualne człowieka, uznał wszystkie z
    nich za naturalne, oprócz homoseksualizmu oraz pedofilii - to według
    Freuda są choroby, nie poddające się leczeniu jego metodą
    (psychoanaliza) a być może wogóle żadną. Także wychodzi że wszelkie
    "nienormalne" dla większości ludzi przejawy seksualności są naturalne,
    onania, fetysze w stylu sado-maso czy różne warianty zabawy z fekaliami.
    Wszelkie tego typu pociągi seksualne u człowieka są spowodowane
    przeniesieniem, chorobą jest natomiast homoseksualizm, i co gorsza,
    pedofilia, która jest nota bene niejako nieodzowną częścią
    homoseksualizmu. Pedofile to najczęściej również homoseksualiści - ale
    tu uwaga - nie każdy homoseksualista jest automatycznie pedofilem.
    Wychodzi na to że dendrofilia jest bardziej naturalna dla człowieka niż
    homoseksualizm :-)

    Polecam przeczytać "Wstęp do psychoanalizy" Freuda.

    Pozdrawiam!
    Jacek